Wednesday, May 11, 2011

boring la kot

setiap insan dilahirkn dgn pasangan,
andai kata ajal kita bersamanye x tercapai,
haruslah reda dgn ketentuan Ilahi,
pasrah la dgn keadan
mmg la aku rse snyi knn, aku xnk pisang berbuah dua kali la,
aku boring dok sendirian, ble kwn ade mmg la terubt luka dihati, tpi ble mereka mula sebok, aku yg mula boringg,
ape boyfren?? mmg la aku xde bf knn, coz malas nk cri and fobia laa,
fobia sbb pew?? sbab ade laa, 
xpe laa aku dgn tuhan ye thuu,
sape yg xnk laki dlm idop niee, aku pon nk laa, cumeeee,aku tkot dea mempermainkn prasaan aku laa,
ble mula syg dea tggl kn akuu, bila aku dh lpe kn dea, dea mula la cri aku blikk,mmg laki x gune laa mcm nie,tibe2 emosi lak.HEHEHEE
pepe pon aku akan berdoa kepada Ilahi agar aku akn dapat jodoh yg baik dan mulia aty nye, agar dea dpt jge aku dan melindungi aku smpi akhir hyatt aku!,AMINNNNN
 

0 comments: